یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

حضور نمایندگان جیتکس با هدف بین‌المللی‌کردن الکامپ

نمايشگاه

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲:۰۰


نماینده جیتکس با اشاره به این‌که نمایندگان نمایشگاه جیتکس در الکامپ امسال حضور دارند، گفت: حضور نمایندگان جیتکس به منظور شناخت بازار تکنولوژی ایران، آشنایی با شرکت‌های ایرانی و آشنایی با سلیقه مشتریان فناوری اطلاعات در این کشور است.

وایمکس نیوز - بلال رییس در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ با اشاره به این‌که نمایشگاه جی تکس به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی هر ساله با نزدیک به 450 هزار نفر شرکت‌کننده در دوبی برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور نمایندگان نمایشگاه جی تکس در الکامپ امسال فرصتی است که شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با یکدیگر آشنا شوند. 

وی درباره‌ی تفاوت‌های نمایشگاه الکامپ تهران و جیتکس دوبی گفت: نمایشگاه جی تکس در واقع یک نمایشگاه بین‌المللی است که تعداد شرکت‌های خارجی حاضر در آن بسیار زیاد است. 

مدیر فروش مرکز تجاری دوبی و نماینده جیتکس افزود: نمایشگاه جی‌تکس معمولا برای ایجاد ارتباطات تجاری بین‌آلمللی بین شرکت‌های مختلف برگزار می‌شود و برخلاف نمایشگاه الکامپ محلی برای عرضه و خرید و فروش محصولات شرکت‌های IT نیست. 

رییس با اشاره به این‌که نمایشگاه جیتکس دوبی یک نمایشگاه تخصصی در حوزه IT به‌شمار می‌آید، تصریح کرد: حضور نمایندگان جیتکس در الکامپ امسال به منظور بین‌المللی‌تر کردن این نمایشگاه است و در سال‌های آینده شرکت‌های خارجی بیشتری وارد نمایشگاه الکامپ شوند.  

مدیر فروش مرکز تجاری دوبی و نماینده جی تکس تصریح کرد: در نمایشگاه الکامپ برخلاف جیتکس تعداد شرکت‌های ایرانی بیش از تعداد شرکت‌کنندگان خارجی است.

 

منبع : ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو